Thorntail

 När jag först kom till Jorvik blev jag tilldelad en häst, precis som alla andra ridlägerstjejer. Men självklart lyckades jag få en tråkig brun häst, jag menar, vem har inte sett ungefär 2000000 bruna hästar i sitt liv? Men denna bruna valack visade sig vara något alldeles extra..

Under mina första dagar och veckor växte vi fast vid varandra på ett sätt jag aldrig upplevt förut, vi hade liksom ett band sinsemellan och tillsammans var vi oslagbara. Nu när vi kommit lite längre in sommaren och äventyren Jorvik har att erbjuda bara fortsätter och fortsätter, växer vi starkare för varje dag som går. 

Thorntail är något alldeles speciellt för mig och jag längtar efter att få se vad historien har i plan för oss.

 

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:




Trackback