Bloggutmaning åhoj!

Tack vare kära Elise, som gav mig denna förträffliga idé, har jag bestämt mig för att göra en alldeles egen bloggutmaning! Då de existerande bloggutmaningarna inte passade det jag var ute efter till 100%, så har jag snott med några frågor från dessa och blandat in bland mina egna. De bloggutmaningar jag tagit inspiration från kommer från Esmeralda SilverforceCecilia Gladefield och Emelie Silverhaven.
Feel free att använda min bloggutmaning också, jag valde att dela upp den i olika sektioner efter de olika ämnena, och man får välja helt själv om man vill följa varje punkt dagsvis, eller göra ett inlägg för varje ämne (jag kommer nog blanda runt lite när jag gör den).
 
Hoppas denna kommer till användning, och jag ska själv se till att få ut några inlägg i veckan! Min lilla hund väntar nämligen valpar och hon är extremt sprickfärdig just nu och kan kläcka ur sig några småttingar när som helst, så jag är lite upptagen framöver då valpvakt står på schemat, men mellan varven ska jag allt försöka få ut lite content här med!

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:




Trackback