Nytt utseende

Hallå där ute i stugorna! Välkommen in till en lite mörkare blogg, men jag är verkligen inne i en "grå" period just nu och kände att det ljusa temat som tidigare fanns på bloggen, inte riktigt passade just nu. Och så ville jag även gå tillbaka lite till hur bloggarna brukade se ut förr i tiden, så jag snodde med mig en design från en gammalgammal blogg som bara låg och skräpade, piffade upp den lite och voila! Ett nytt utseende!
 
Jag har även lite mer planer inför framtiden, några sneaks kan ni hitta här på sidan, men det får vänta tills det nya året... Men om orken finns kvar då och allt går som det ska så hoppas jag kunna "expandera" Arabella till olika kanaler och nya sätt.. Men det får ni se då!
 
Det har inte blivit mycket spelande på sistone, än mindre bloggande, men jag har några saker som jag vill ta upp inom kort. Däribland en nyårsrevy och så behöver vi verkligen prata om frieserhästarna..
 
Men så berätta, hur har er jul och nyår varit? Min harvarit ganska lugn, mycket pyssel hemmavid och julafton firades ute i det kalla med lite social distansering, men det funkade alldeles utmärkt tyckte jag.