Midsommar!

Nu är det äntligen dags för Arabellas första högtid! 
Sist jag spelade fanns inte denna version av midsommar på Jorvik, utan då var det borta vid galoppbanan och det var Steve som skötte allt, men sedan några år tillbaka är det Jorvik Rangers och midsommarfirandet är beläget vid Jaspers gamla farm. Och jag måste säga att de absolut gjorde rätt beslut med att flytta det hit!
Nu kan faktiskt alla uppleva midsommar, star rider eller icke, och jag kommer ihåg gnället som var förr när nya medlemmar inte fick vara delaktiga, så nu är det definitivt bättre enligt mig.
Sen att det också finns mer att pyssla med och hitta på i området är alltid skoj.
Lite pyroman-varning här kanske, både från Arabellas och Rangerns håll...
En riktig midsommarnattsdröm
 
Detta gjorde mig lite ledsen, att de placerar ut en sådan stor spoiler i detta område, när man inte ens gjort de uppdragen än.
.